مهندسی معکوس قطعات الکترونیکی

مهندسی معکوس قطعات الکترونیکی ، از دیگر سرویس های شرکت الکتروتکنیک میباشد. مشاوره در زمینه مهندسی معکوس آی سی ها و استخراج نرم افزارهای قفل شده و همچنین ارائه این سرویس با روشهای بسیار مدرن و دور از خطا توسط ماشین آلات و نرم افزار های خاص در این زمینه میباشد که در زمان بسیار کوتاه (کمتر از یک هفته) به مشتریان ارائه میگردد.

امتیاز

مزیت استفاده از روش های نوین مهندسی معکوس به جای روشهای سنتی ، صرفه جویی در زمان و هزینه به دلیل حذف مراحل متعدد نمونه سازی در این روش میباشد. در دنیای امروز ، دوری کردن از اشتباهات انسانی و سوق دادن روشها به سوی استفاده از پتانسیل های ماشینی و غیر انسانی ، باعث میگردد نتایج مطلوب در زمان کوتاهتر و با کیفیت بسیار بالاتر در دسترس قرار گیرد

مهندسی معکوس آی سی باروش های غیر تهاجمی

فرایند طراحی اکثر برنامه های غیرتهاجمی استخراج Mcu نیاز به دانش دقیق هم در مورد پردازنده و هم نرم افزار دارد. از سوی دیگر ، میکروپروب تهاجمی نیاز به دانش اولیه بسیار کمی دارد و معمولاً با مجموعه ای از تکنیک های مشابه در طیف وسیعی از محصولات کار می کند.

بنابراین تخریب IC Chip اغلب با مهندسی معکوس حافظه میکروکنترلر شروع می شود ، نتایج آن به توسعه سریعتر mcu غیر تهاجمی کمک می کند و می تواند برای یادگیری عملکرد دستگاه و آزمایش مدارهای امنیتی آن مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجا که این روش های حمله نیازی به برقراری تماس فیزیکی با لایه های داخلی تراشه ندارند ، تجهیزات گران قیمت مانند برش لیزری و ماشین های FIB مورد نیاز نیست. مهاجم تراشه IC می تواند با استفاده از یک میکروسکوپ ساده و یک pcture viewer یا لیزر متصل به آن موفق شود.

 

مهندسی معکوس آی سی باروش های تهاجمی

برای دسترسی مستقیم به سطح میکروکنترلر می توان از تکنیک های میکروپروب استفاده کرد ، بنابراین ما می توانیم مدار یکپارچه را مشاهده ، دستکاری و تداخل دهیم.

مهندسی معکوس حافظه میکروکنترلر برای درک ساختار داخلی تراشه های نیمه هادی و شبیه سازی عملکرد آن استفاده می شود. این امر مستلزم استفاده از همان فناوری موجود برای تولیدکنندگان نیمه هادی است و قابلیت های مشابهی را برای مهندسی معکوس فراهم میکند .

مهاجم از رابط ارتباطی معمول پردازنده استفاده می کند و از آسیب پذیری های امنیتی موجود در پروتکل ها ، الگوریتم های رمزنگاری یا اجرای آنها استفاده می کند.

ثبت سفارش