راه کارهای مهندسی معکـوس برد های الکترونیکی

از دیگر سرویس های شرکت الکترو تکنیک مشاوره در زمینه مهندسی معکـوس برد های الکترونیکی مولتی لایر و همچنین ارائه این سرویس با روشهای بسیار مدرن و دور از خطا توسط ماشین آلات و نرم افزار های خاص در این زمــــــــینـــــــــــــه میباشد. این سرویس در زمان بسیار کوتاه (کمتر از یک هفته) به مشتریان ارائه میگردد. جهت انجام مهندسی معکوس از نظر تعدد لایه ها و دانسیته قطعات هیچ محدودیتی وجود نداشته و نرم افزار های تراشه های برنامه پذیر و یا میکروپروسسور های لاک شده با توجه به پارت نامبر و شرکت سازنده عمدتا قابل دسترس و برنامه ریزی مجدد خواهند گردید.

مزایای استفاده از روش های نوین مهندسی معکـــوس

مزیت استفاده از روش های نوین مهندسی معکوس به جای روشهای سنتی ، صرفه جویی در زمان و هزینه به دلیل حذف مراحل متعدد نمونه سازی در این روش میباشد. در دنیای امروز ، دوری کردن از اشتباهات انسانی و سوق دادن روشها به سوی استفاده از پتانسیل های ماشینی و غیر انسانی ، باعث میگردد نتایج مطلوب در زمان کوتاهتر و با کیفیت بسیار بالاتر در دسترس قرار گیرد.

ساخت برد

بعد از استخراج فایل PCB ( بنا به درخواست مشتری با فرمت های مختلف قابل تحویل میباشد) درصورت درخواست مشتری مراحل ساخت برد انجام میشود.چنانچه در هر مرحله ای از ساخت مشکلی در فایل استخراج شده مشهود شد بعد از رفع مشکل مجددا مراحل ساخت و تولید برد بدون پرداخت هیچ هزینه ای از سمت مشتری انجام خواهد شد.

تهیه لیست قطعات و همچنین خرید قطعات از دیگر سرویس های قابل ارائه در زمینه مهندسی معکوس برد های الکترونیکی میباشد .

جهت ثبت سفارش مهندسی معکوس از اینجا وارد شوید

روش ها و ابزار مهندسی معکوس برد های الکترونیکی

با مشاهده این فیلم با اصول انجام مهندسی معکوس بیشتر آشنا خواهید شد

با مشاهده این فیلم با اصول انجام مهندسی معکوس بیشتر آشنا خواهید شد